IMPORTANT! Pentru a îmbunătăţi relaţia cu tine acest site foloseşte cookie-uri (eng. cookies).
Pentru mai multe detalii apasă aici. Dacă ești de acord cu acest lucru atunci poți [x] închide acest avertisment.


Garantia produselor

 

Produsele comercializate prin intermediul AirGuru.ro beneficiaza de conditii de garantie care respecta  legislatia in vigoare si politicile comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
Perioadele de garantie variaza in functie de natura produsului si tipul clientului. Prin urmare garantia minima a produsului pentru un client Persoana Fizica - este de 24 luni de la achizitie. Pentru Persoana Juridica termenul minim incepe cu - 12 luni de la facturarea produselor.
Pentru subansamble industriale, parti componente, materiale consumabile - garantia pentru ambele categorii incepe cu - 12 luni.
Garantia maxima acordata la unele produse este de 5 ani.
Perioada de garantie se poate extinde cu un Contract de Extindere Garantie sau Contract de Postgarantie.
Perioada de postgarantie maxima - 15 ani.


Certificatele de garantie


Sunt emise:
a) De catre importator/vanzator - BREEZE HVAC SRL.

b) De catre Producator al produsului cumparat
Ambele certificate sunt valabile pentru a fi prezentate in cazul unei defectiuni in perioada de garantie sau postgarantie.
Produsele defecte se aduc direct la unitatea de service indicata pe certificatul de garantie. 
Cheltuielile legate de transportul produsului defect pana la unitatea de service autorizata ii revine cumparatorului.
Produsul reclamat defect va fi adus/transmis catre unitatea autorizata de service - BREEZE HVAC SRL sau Partener, doar isotit de urmatoarele documente:

- certificatul de garantie in original
- copia facturii fiscale


Diagnosticarea produselor


Diagnosticarea produsului se face in cel mult 48 ore de la intrarea produsului reclamat defect in Departamentul Service.
In cel mai scurt timp dar nu mai mult de 3 zile lucratoare de la receptie, Departamentul Service va comunica beneficiarului diagnosticul,  reparatiile necesare si estimarea termenului la care produsul va fi readus in stare de functionare.



Reparatia produselor


Reparatia produselor poate consta in inlocuirea pieselor defecte, inlocuirea integrala a produsului sau returnarea contravalorii produsului in absenta unei alte solutii daca este cazul de defect de fabricatie.

Conform legii, produsele ce au insumate interventii de service de peste 10% din perioada de garantie sau care la o singura interventie depasesc acesta perioada, se inlocuiesc cu produse noi, identice sau se returneaza clientului contravaloarea produsului, la valoare actualizata. Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie. Acest interval se considera din momentul inregistrarii in unitatea de service, pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si notificarea in scris, in vederea ridicarii produsului, sau pana la predarea efectiva a produsului catre consumator
.
 

Returnarea produselor reparate


Dupa readucerea produsului in stare de functionare, beneficiarul poate intra in posesia lui, fie solicitand expedierea prin curier rapid, fie ridicandu-l direct din Departamentul Service - BREEZE HVAC SRL.

 

 

Newsletter

Abonează-te la noutăţi și află înaintea tuturor despre promoțiile noastre sau despre cele mai noi apariții.

© 2016 BREEZE HVAC SRL Protecţia consumatorului ANPC
Powered by MRex v3